dimarts, 31 de març del 2009

Debat

El fet d’haver participat en aquest debat m’ha permès contrastar diferents opinions referents al tractament de la diversitat cultural a les aules i alhora compartir amb els companys la meva opinió al respecte. A més, m’ha ajudat a interpretar i interioritzar el contingut teòric de l’assignatura, per tal de poder utilitzar-lo amb sentit en les diferents aportacions. Així doncs, aquesta ha estat una manera significativa i alhora constructiva d’aprendre i conèixer sobre la interculturalitat a l’educació.

L’experiència aportada per alguns companys en forma d’exemples i comentaris de la pròpia pràctica educativa m’ha permès obrir els ulls a la realitat social que es viu a les aules dels centres educatius. Per altra banda, m’ha ajudat a entendre sobre la importància de treballar per aconseguir que la diversitat cultural als centres educatius sigui tractada com una qualitat i no com un problema.

Possiblement la major dificultat amb la que m’he trobat ha estat seguir amb comoditat el debat. Hi havia una gran quantitat d’aportacions diàries i dos temes a tractar per carpeta. D’aquesta manera, intervencions que seguien diferents fils temàtics es barrejaven i se’n feia més difícil el seguiment. Ara bé, val a dir que la participació de tots els companys ha estat molt bona i això ha permès que sorgissin moltes opinions diverses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada